2 aylığız gündüzleri uyumuyor hep 10-15 dklık uykular kolik bebek sancısı da oluyor ve uyuyamadığu için de deliriyor sürekli ağlıyor özeniyorum bebeğiyle vakit geçiren konuşan annelere ben kucağımdan bıraktığım an ağlıyor uzun süre uyuyabilmesi için ve derin uykuya dalması için ne yapabilirim var mı öneriniz