Merhaba sevgili anneler. Ben başardım galiba sağlıklı kilo almanın yolunu buldum ☺️. Bu konudan müzdarip bir çok annenin olduğunu biliyorum. Zamanında çok araştırma yaptım çok şey denedim ama hiçbir sonuç alamamıştım. Sonra kendimi öyle kabullendim bünyem öyle galiba dedim. Veya yiyip almayanlardanım diye düsündüm. Ama doğru yöntemi uygulamıyormuşum. Bi yakınım sayesinde spora başladım evde. Ve düzenli ve sağlıklı beslenmeye. 1 ayda 4 kilo aldım. Ve mutluluğumu size tarif edemem. Belki çoğunuza basit gelebilir ama kilo alamayan kendini beğenmeyen anneler beni anlayacaktır. Bu iş biraz sabır ve düzen gerektiriyor. Tek kuralı günlük kalori ihtiyacımızdan fazlasını almak. Ve birde emziren anneler icin +500-1000 kalori fazlasını.Protein karbonhidrat yağ alımıma da dikkat ediyorum ihtiyacım olanları karşılıyorum. (Googleden hesaplayabilirsiniz bu değerlerinizi) Uygulamalar sayesinde bunları hesap edip yediklerinizi not edebilirsiniz. Hergün düzenli uygulamak şart. Sabah öğlen ve akşam düzenli yemeye başladım. Yediklerimi tarttım ve hergün ihtiyacım olan kalorinin hep üstüne çıktım. Ama sağlıklı şekilde aldım. Yani pilav, tavuk,barbunya,fasulye vb. Yemeklerden. İnternetten spor ile ilgili kısa bi araştırma yaparsanız bu bilgilerin hepsine ulaşırsınız 🙂 yavaş yavaş porsiyonları çoğaltabilirsiniz. Ben öyle yaptım. Midem çok küçüktü kaldırmıyordu. Ama gün geçtikçe alışmaya başladım. Ve arada kaçamaklarımda oluyor yani yağlı şeyler vs. De yiyorum denk gelirsem 😀. Birde ben kalçamdan müzdariptim. Onun içinde evde dumbell ile squat ve bacak egzersizleri yapıyorum ağırlıkla. Onunda çok faydasını gördüm diyebilirim. Gelişme görüyorum. Bunun içinde youtubede bir çok video var. Haftada 2-3 günde spor yapıyorum. Şekillenerek alıyorum kilolarımı. Tahmini 2-3 aya istediğim kiloya erişeceğim bu şekilde devam edersem ☺️. Kısacası benim gibi kilo almakta zorlanan annelere biraz yardımcı olmak istedim. Umarım işinize yarar. Merak ettiklerinizi sorabilirsiniz yorumlarda ☺️