cn_aslan evet annem ölümden dönmüştü imza bile aldılar kardeşim de oyle be ben o zaman 12 yaşında şahit olmuştum suanda 1 yaşında bebegım war cok etkilenmıştım normal doğumdan hep korktum , isteyerek sezeryan oldum iyi mi yaptım kötümü yaptım bilmiyorum 🤷♀️