Ayni durum Bende de var, ilk baslarda saat basi sagiyordum. Simdi gunde 3 kere sagiyorum kizim surekli emiyor biberon gibi doymuyor ma kilo aliyor sukur.
Sabah 5 ve 6 arasi kesinlikle sutunuzu cekin benimki 20 Cc den 100 Cc e cikti . Sutun en cok geldigi saatmis.
Uyanirsa hemen verin yoksa dolap da 12 saat saklayabilirsiniz. Benim kizim 80 Cc iciyor 20 Cc si dolap a koyuyorum.