Songulhiranur Miray17 benim oğlan 10. Ayına girecek. 9 da yatıp sabah yedi gibi kalkıyoruz. Tabi gece uyanmalarimiz çok sık.
beratelifnr Miray17 bebekler kaç aylık olursa olsun onlar normal rutin saatte uyanıyor herkes için gün 7 buçuk 8 de başlar normal uyanma saati biz yorgun olduğumuz için öğlene kadar yatmak istiyoruz ama bebekler kalkılması gereken saatten kalkiyor
berikomoms Miray17 büyükmüş aslında :) benimki günde tek uyku yapardı o ayda sabah 9-10 gibi kalkardı
Kivitonunannesi Maviim yaaa mukemmellllll maşallah benim 3 aylık bebeğim mesela bugün gece 12de uyudu 3 kere emmeye kalktı 7 de uyandı genel anlamda çok az uyuyan bir bebek 🥲
Miray17 berikomoms benimki de tek uyku yapıyor aslında. Dün gece 12 de uyudu yatırdım sabah 7.30 da ayağa dikildi
Maviim Miray17 Aa benim ki ne zaman yattıysa o zaman kalkıyor hep😄 banada iyi oluyor uykusuz kalmıyorum sizde o yatınca direk yatın yeter uyku
Sinoom Miray17 çok yorulduğu zaman nasıl? Gün içinde mesela oğlum aşırı enerjik bu yüzden bende çok yoruluyorum çoğu zaman yere yastıklar diziyorum koltuklardan atlıyor enerjisini böyle böyle atıyor yoruluyor