Alptugseyma Kızlar doğum yapalı 3 ay oldu 40 çıktıktan sonra 1 kere adet gördüm bir daha görmedim bu durum normalmi
Alptugseyma ecem34 ben hani sezeryan oldum 1 kere adet gördüm logusaliktan sonra ama başka görmemişim korkuyorum hamilelikten öle bisey mi acaba dedim 3 ay oldu iste 1 kere gördüm adet başka gormedim
mervezezee Bende 40gun losi kanama oldu 53 gun adet oldum 8 gun bu ay da bi gün leke şeklinde oldu korkuyom valla hamilelikten