Sssdt Kızlar gece gözümü karın agrısı ve bulantıyla açtım ishalde var. Korkmuyor degılım apandisit falan yazıyor. Salgınmı var???
bananeabiya Sssdt apandisitte sağlam bi ağrı olur kıvrandırır genelde bi de kusma falan da olmuştu bende. Acaba gıda zehirlenmesi falan olabilir mi sizdeki? Bence bi doktora gidin geçmezse