benimbebegim Kızlar 1 yaşında kızım var, 6 dişi var katı gıda olarak da beslenebiliyor çiğnemeyi biliyor. Bana hep eline bir şey var yesin vs diyorlar ama beni korkutuyor bu durum yanında ben yokken vermiyorum. siz veriyor musunuz nasıl yaptınız bunu?
nazlimom_ benimbebegim çiğnemeyi biliyosa korkulcak bişey yokki ben 8-9 aylıktı eline veriyordum elma falan simdi 1,5 yaşında herşeyi yiyor yanında oturun eline bişey verdiğinizde gözlemleyin
Pastaneusuluislakkek benimbebegim yanınızda siz yokken vermemeniz gerekiyor zaten ☺️ 3 yaşına kadar bebeklerin ağız içi hakimiyeti çok düşük.
Omeraslan benimbebegim oğlum 14 aylık. Kuruyemiş hariç her şeyi veriyorum. Cok büyük ısırmaz zaten onu farkettim ben verirken bile küçük küçük yer o yüzden sorun yaşamıyoruz.
sonbezbukucu kızımda 14 , 5 aylık elinde hep bir şeyler yiyerek gezer bizde hep etrafındayız arada bir 1 2 dk mutfağa falan gidersek yalnız kalıyor onun dışında bizde hiç eline yiyecek verip yalnız bırakmadık
Yagmurcmn benimbebegim benim beneğim 7 aylık oldu yeni eline pankek yapıp veriyorum sebzeleri haşlayıp beriyorum ekmek veriyorum ve bunları damaklarıyla yiyor bence verin o alışır yanında durun yeter