beratelifnr Kızlar bebeklerikizi kaçıncı aydan itibaren hangi saat araliklariyla uyku planlaması yapıp uyutuyorsun benimki daha 2 aylık saat 1 i gormeden uyumuyo gece kacta yatırıyorsunuz sabah kaçta kalkiyo gün içinde kaç kez uyuyo
isufumveben beratelifnr ben 40 indan sonra akşam 8 den sonra karanlık sessiz bi şekilde uyuttum besledim ki gece olduğunu anlasın, yavaş yavaş gece gündüz anlamaya başlıyorlar siz de dikkat edin bence
Sevinizz_ beratelifnr atak dönemleri maalesef sil baştan olayı yaratıyor 3 ay 9 günlüğüz zor günler geçiriyoruz bebeğimle bence beşinci aya yakın rutin olur diye düşünüyorum
Abaegrk beratelifnr benimki güneşe bağlı yazın dogdu yazın güneş 8 buçukta battığı için 8 buçukta uyuyordu şimdi 7yi zor görüyoruz gece de 3 saate vir kalkar mama içer yine güneş doğdu mu tamamen uyanır
beratelifnr Gizzzzz-giz ama çok çabuk alışkanlık ediniyorlar saha 2 aylik ve gece 12 de mama veriyorum diye hep o saati bekliyor ondan önce asla içmiyor
isufumveben beratelifnr 6 8 arası uyanıyor yatması en gec 9 oldu şimdiye kadar. Ama bebeğim 3,5 aylık 4. Ay uyku gerilemesinden sonra ne olur bilmiyorum
Sevinizz_ Evet bizim uyku saatlerimiz cok güzeldi bir araştırın derim şuan dördüncü ay atağını birebir yaşıyoruz
DrkAyz beratelifnr 40 ından sonra hep 7:30 da uyuttum havalar erken kararıyordu ve yıkayıp ışıkları kapatıp emzirip öyle uyutuyordum 4. Ay atağında çok şükür uyku düzenimiz bozulmadı