Duru07 2.çocuğu 6 aylık olmuş birisi olarak söylüyorum hayatımda pek bişey değişmedi eşime de vakit kalıyor diğer çocuğumuda… bi kahve içmeye ,bi çay içmeye de vakit kalıyor 😀 çünkü kızım çok uysal bi bebek maşallah 🥰 beni hiç zorlamıyor. Ama ilk doğum yaptığımda bundan beterdim. Oğlum gazlıydı durmazdı yemek bile zor yerdim . Yani demem o ki bebeğin uslu olursa herşeye vakit kalır