gizemmas0 Kızlar bebeğim 3 aylık bazen çok güzel besleniyor bazen yiyemiyor alttan gaz çıkarıyor sürekli birsürü doktora götürdüm ama bişeyi yok diyorlar sizce ne olmuş olabilir