Kızlar normal doğum yaptım normalde 54 kiloydum suanda 56 falanım hiç yağlı şeyler tüketmem 1. Ayımız kan verdim kolestrol değerlrtim yüksek cıktı 240 çıktı ferittn 8 cıktı 11-140 arası olması gerekirken. Çok halsiz bitginim zaten… kolestrol doğumla alakalı olabilir mi çok zordu zaten doğumum