Ben ilk oğlumu 2 buçuk yaşında yaptırdım farkındaydı herşeyin o yüzden kendisi uzandığı yerden kıbırdamıyordu zaten rahatta duruyordu çiş yaptiginda ve altını aldığımda ağlıyordu korkuyordu acicak diye o kadar,güzel gecirdik kanama da oldu baya bi bir seferliginde ikinci seferinde de az birşey kanama görmüştüm korkulacak birşey değil olan birşey bu,İkinci oğlumu şuan 2 aylık olacak daha küçük erkenden yaptırmayı düşünüyordum sizin gibi ama bu şekilde duyunca bir an vazgeçtim bilemedim