Misskokulum Kızlar tam 2 ay oldu doğum yapalı bir an önce adet olmak istiyorum var mi benim gibi olnlar hormonlar tavannn🥴🤦🏽♀️
Sevdali Misskokulum 7.ayda oldum her ay olcam mı ne zaman olcak diye diye oldu :( aslında olmayınca rahattım ya 😂
Minik_Hanim Misskokulum ben doğum yapalı 4 ay oldu hala adet olmadım.. doğumum sezeryan ve emziriyorum.. Benden önce doğum yapan bi arkadaşım emzirdigin sürece adet olmazsın demişti ama bana pek mantıklı gelmedi. 2 sene emzirsem 2 sende adet olmicam mi🤷♀️
Honey Sevdali öncesinde lekelenmeleriniz yada ağrınız oldu mu hiç, benim iki aydır lekelenme ve bel ağrıö oluyor adet olucam sanıyorm ama olmuyor
Sevdali Misskokulum valla bnmki hep agrılı oluyor o yüzden korkuyordum çocukla o ağrı nasıl olur diye Ama iyi geçti
Misskokulum Minik_Hanim emzirmeyle alakalı olduğunu düşünmüyorum ya emziren bir çok insan adet görüyor
Misskokulum zeynepsalgar12 az önce söylediğini yazan bir bayan post açmıştı normal demişlerdi rahim tam toparlanamadigi icin
Misskokulum 1bocek1cicekannesi offf hamilelikten önce olmasın diye dua ederken şimdi olsun diye dua ediyorum valla sinir stres bitirdi beni 1 sene oldu adet olmayali (hamilelik dahil)özledim resmen 😅
Kuzeyguney Misskokulum emzirmeyle alakalı olarak şöyle oluyor; emzirmenin sıklığı adeti geciktirir yani düzenli bir şekilde emziren kadın 1 yıl adet görmeyebilir. Sebebi ise süt oluşumunu sağlayan prolaktin hormonunun adet kanamasını engellemesidir. ☺️