Günaydın arkadaşlar ben hem emziriyorum hem 3 saatte bir 90 cc mama veriyorum 4 ay 4 günlük oğluma. Osman gönülal hocayı dinledim de mama verenler d vit ya da demir yönünden farklı diyor yani mamanın içinde olduğu için bunlar ona göre verilmeli diyor . Doktoru bunu söyleyen oldu mu farklı kullanan var mı bu takviyeleri ? Bizim doktorumuz hatta bir sürü doktora gittim hiç bir bir şey demedi bana ?