Karam Mrb kayseri sehir hastanesine giden varmi haftaya oglumu giturecm randewu vermiyolar dr varmi yokmu nasil bilgi alacam acaba
DenizKizi Karam nefrolojiye direk randevu alamazsınız zaten cocuk doktoruna görünüp sıkıntınızı anlatıp cocuk doktorunun sizi nefrolojiye yönlendirmesi gerek. Bu bölüm direk randevuyla gidilebilen bir bölüm degil. Geçmiş olsun
Karam DenizKizi biliyorm dr gittik gorundk randewuyu kendi acmasi lazimmis 3 ayda bi gelin dedi gecen gittik o tarihte izinliymis geri dondk bibdaha gittigimizde soyliycm randewuyu acsin diye oyuzden haftaya ordami deilmi onu ogrenmk istiyrm
1bocek1cicekannesi Karam nefro sekreterine de oğlunuzu tanımlı hasta yapmasını söyleyin. Bir sene boyunca 182 den randevu alarak gidebilirsiniz. Biz öyle yaptık. Gitmeden önce bu şekilde mhrs den randevu alıyoruz
Karam 1bocek1cicekannesi sekretere soyledikde yapamam dedi oglumda bobrek tasi var cocuk nefrolojiye goturuyrz dr acmasi lazim dedi deweliden geliyrm olabilir diyo nigdeden de hastamiz var acmiyrz diyo gittik geri geldk o yuzden
Karam 1bocek1cicekannesi herkez uzaktan geliyo diyip durdular ultrasyon tarihi veriyn ogun yerinde yoksun nasil oluyo anlamadm ultradyon cekip geri donduk geldk