feyzadeemir Selamlar bebeğim 3 aylık emmiyor mama ile besleniyoruz sol göğsünün ucunda sivilce gibi beyazlık var masaj yapmalı mıyım yoksa doktora mı koşmalıyım ? Emen bebeklerde süt birikmesi olurmuş ama biz mama kullanıyoruz bu bi hastalık olabilir mi?