Merhaba güzel anneler. Dün yakın arkadaşım eşi ve çocuğuyla beraber bebeğimi görmeye geldiler. Güzel ağırladık vs. Neyse onlar gittikten sonra sol mememde bir ağrı hissettim emzirirkende dayanamayak derecede canım yandı. Bi şekilde dayandım. Emzirdim çocuğu ama ağrım hiç geçmedi. Gece 02.00 gibi çocuğu uyutuyordum ayaklarım üşüdü vucudum tir tir titriyor kalın battaniyemi örtüm polar giyindim gene ısınamadım. En son ısıtıcıyı aldım oturmada ısındım ama yüzümden ateş çıkacak ayaklarım hala buz gibi. Ve sebebsiz yere beni bi ağlama tuttu ölecekmişim hissi geldi dualar ediyorum rahatlayayım diye yok en sonda koltukta mayışmışım eşimi de uyandırmadım. Eşim wc ye kaltı oturmada beni öyle görünce korktu. Normalde socak olurum. Sesim çıkmıyor alından ölçülen alet 40 gösteriyor. Dedim sobanın sıcaklığıdır duşa girdim çıktım ama ayakkarım hala buz gibiydi. Eşimin ısrarıyla hastaneye gittik. Dr uykusundan uyandırdılar heralde sarhoş gibi yürüye yürüye geldi az kalsın düşücekti. Dedim ben buna nasıl derdimi anlatacağım. Adam hiç muayene etmedi sadece soru sordu anlattım doğum yaptığın dr ye git dedi. Bizde eve geldik masajla vs. Sadece ufak bir yerinde sertlik hissediyorum. Sağdada aynı sertlik var. Sağınca yada emzirince gögsüm yumuşuyor. Dışardan biraz morarma oldu. Acaba pompayı çok bastırdım farkında olmadan ondan mı bu kadar ağırdı? Ödoğumdan sonra mastit öyküm var ama iki gögüste davul gibi şiş ve şiddetli ağrısı vardı bunda sadece sol tarafta bi noktada ağrı hissediyorum. Nasıl bir yol izlemeliyim. Uzun oldu kusura bakmayın hakkınızı helal edin şimdiden