Mavisanne2 önceki sezaryen diye korkma benim doktorum istersen bebek 3 aylık olsun yine hamile kalabilirsin korkma demişti ama iki bebeğin zorluk kısmı hakkında bişey diyemeyeceğim ben kızım 3 aylık olunca 2ç yi yapsak mı diye düşünüp sonra bu fikirden tamamen vazgeçtim hayırlı olsun kardeşimin kızları üst üste oldu ilk zamanlar zorlandığı zamnaalr oldu ama oyun çağında falan hiç kimseye ihtiyaç duymadan birbirlerine arkadaş oldular