Merhaba bayanlar bebeğim bera testinden iki kulaktanda kaldı 2 bcuk aylıkken abr testi yapıldı iki kulaktadada 40 ve 45 db kayıp varmış öğrendğim gunden beri berbat haldeyim haftaya testi tekrarlıcklar düşme olabilir dediler nolur dua edin bebgm ıcn bole bı durum yaşayan varmı varsa işitme cihazı kullanmaya basldnz mı lütfen bilen duyan herkez yorum yapsn nasıl başa çıkarım ömr boyu ısıtme cıhazıyla mı yasıcak bebgm allah bterınden korusun ama yne annelık uzlmedem duramıyorum hep aklmda dusnuorum😢