Ozan_veli girlmomm kusura bakmayın lütfen gece uykusuzluk gün boyu ağlamalar mızmızlanmalar derken unuttum burayı. Hiç bilmiyorum ne zaman bitecek 🤷♀️🤷♀️🤦♀️🤦♀️
Sevgialparslan Biz 3 buçuk aylıktan beri uykuya direniyoruz , tükendim yemin ederim , uyumuyor akşama kadar ağlıyor hem kucakta bel fıtığı oldum sanırım
Zeynepbayduk Sevgialparslan Sabr edin geçer bizde öyleydik 1 aydan fazla sürdü ama şuan 5 ay 20 günlüğüz çok şükür geçti şuan uykuları düzeldi tek problem akşam 7 8 gibi erken yatıyor sabah 6 7 gibi uyanıyor uyandığı zaman dünya daha tam aydınlık olmuyor buna da şükür 🙂
girlmomm Zeynepbayduk peki ağlamalar devam mı beni en çok yoran ağlamalar birşeyle oyalanmayın mızmızlanması devamlı kucak istemesi 😬🥲
nazdefne girlmomm 4. Ayda bende çok zorlandım uyku düzeni bozuldu beslenme düzeni bozuldu sonunda atlattık darısi size inşallah şimdi 6 nin içindeyiz 💗
girlmomm nazdefne benimde umudum 6. Ay ağlamadan oyalanıyor mu peki kendi kendine benimki mızıklıyor kucak istiyor oyalanmıyor pek 😵💫🥹
nazdefne girlmomm Yani evet kucaktan ziyade uykusu olmazsa yada aç olmazsa örümcekte vakit geçirmeyi seviyor şuan ama dediğim gibi 4 ay çok zordu benim için
Zeynepbayduk Sevgialparslan 2 ayın sonunda başladı 4 ayda geçti o bir atak dönemiymis tabi ben bilmiyordum ilk çocuğum çok şükür geçti şuan iyiz bazen mız mız oluyor o da diş dönemidir normaldit dedi doktor şuan 7 aya gidecez🙂
fatos_ girlmomm ay valla benim kide öyle yaa 4 ay bitirdi beni özelliklede meme reddi yani mamada versem yok aç aç durayım istiyor doktor zorlama kendi haline bırak dedi 5 saat oluyor hala yemiyor siz neler yapıyorsunuz nasıl yediriyorsunuz.
sblnzl girlmomm bugün o kadar çok 4.ay postu ile karşılaştım ki herkes dertli hahah 😂 benim bebeğimde 4.aya girişi muhteşem yaptı çığlık kıyamet 1 saat kesintisiz ağladı ve yorgun düşüp uyudu 😔 çok zormuş cidden bu 4.ay kendim dahil bütün annelere bol sabır diliyorum
06noname @girlmomm 3 ay 15 günlük 3. Aya girdim gireli çığlıklar başladı sesini keşfetti herhalde dedim ama dişleri kaşınıyor muhtemelen elinden gelse kolunu sokacak ağzına salyası akıyor bolca onu geçtim artık uykuya direniyor biberonu reddetti gece sağıp veriyodum şimdi memede cebelleşiyoruz diş kaşıyıcı almıştım bi ara jelli olandan attım buzluğa dondurdum çıkarıp onla damaklarında gezdirdim biraz rahatladı üstüne salladım ayağımda (güya asla sallamaya alıştırmayacam şöle böle diodum hey yavrum hey ) sonra uyudu çok şükür ama her gece farklı bi skill yükleniyor resmen sarılmayı öğrenmiş kucak istiyo sarılıyo inanın bırakasım gelmiyo bel fıtığım vardı zaten ayaklarda topuk dikeni çıktı can çekişiyorum 😤🤦 iştahı azaldı 4. Ayı bilemiyorum ama 3 buçukda böyle şeyler var 4. Ay artarak gelecek sanırım yorumlara baktıkça korkuyorum… Allah hepimize sabır versin cidden çook çook zor annelik…
aileceksaskiniz 06noname elinden gelse kolunu sokcak kısmına çok güldüm biz de de aynı 😆 dün diş kaşıyıcılı eldiven aldık bi ısırışı var sonra her şeyi ısırmaya başladı 3 ay 18 günlük ama diş etlerini kızarttı tahriş olcak diye korkuyorum ben
06noname aileceksaskiniz buzlupa koyup çıkarınca soğuk iyi geliyo 😅 galiba söylemiyo tabi de gu gu yapıyo 🙈 bi deneyin isterseniz