Herkese merhaba,
Bebeğim 3,5 aylık ve Bu zamana kadar hep anne sütü aldı . Ancak şimdi işe başlayacağım için bundan sonra biberonla beslenmesi gerekiyor . Fakat ne yaptıysak biberonu almıyor ve diliyle itip sürekli ağlıyor. Lütfen deneyimli anneler yardım edin 😔