Azram3523 benim oğlum yapıyordu o kadar korkuyodum ki kaç doktora götürdüm kalbinde mi sikinti var niye böyle yapiyo dedigimde kalbine de baktilar ama yok. Bazi çocuklar yapar solunumunu duzenleyemez demisti. Hatta 27 günlükken 1 hafta yogun bakimda kaldik orda kalp atimini ölçen alet vardı öyle yaptığı zaman alette değişim olmuyodu. Sıkıntı olsa burda görünür demişlerdi. Su an 11 aylik elhamdülillah yok. Bi kac zaman sonra geciyor ama siz yine bir doktora danisin