Merhaba mutlaka probiyotik kullanın tüm bebeklere aynı ürünü tavsiye ediyor hekimler biogai probiyotik ve sab simplex damla (gaz giderici) bu ikisini kullanıyoruz benim bebeğim 2 ay 23 günlük biogai damlayı günde bir kez 5 damla veriyorum sab damlayı ise günde 4 kez 10 damla olarak kullanıyoruz düzenli kullanınca gerçekten faydasını göreceksiniz fiyat olarak pahalılar sgk ödemiyor bebeğim gaz çıkarırken zorlanıyordu taş gibi kaka yapıyordu zorlandığı için göbek fıtığı oluştu damlalardan sonra cıvık kakası ve gaz çıkarıyor umarım yardımcı olabilmişimdir yerime öp miniğini 💋