Merhaba arkadaşlar. 4 aylık bebeğimin burnu sanki tıkalı gibi böyle değişik birşey hırıltılı gibi. Keyfi yerinde herhangi bi iştahsızlık vs yok. Acile gittik oksijen seviyesini ölçtüler ciğerlerini dinleyip röntgen çektirdi doktor hepsi gayet iyi bu aylardaki bebeklerde olabilir ilaç veremem serum fizyoloji ile temizle sürekli dedi bunu zaten yapıyorum doğduğundan beri ama geçici bi sure ses yok oluyor sonra geri geliyor yani bazen kayboluyor bazen oluyor anlam veremedim sizde de oldu mu normal mıdır kulak burun boğaz doktoruna da göstereceğim ama içimin rahat etmesi için soruyorum aranızda bu durum olan varmı