Arkadaşlar merhaba bebeğim 7 ay 18 günlük oldu , 2 gündür çok huzursuz uykusuz ve yemeği reddediyor bu gün baktım üstten göz oluşmuş bir dişin diğer dişin daha oluşmamış ama hiç uyumuyor durmuyor tetagil verdim pek işe yaramadı sanki anlık rahatlatıyor var mı bir öneriniz