zeynepzeze Merhaba, bebeğim 3 aylık. Doktorumuz conformil vermişti.. Ama sanırım artık doymuyor onunla. Kontrole gidicem ama hafta içine kadar başka bir marka denesem mi acaba? Ve hangi markayı önerirsiniz
nilveannesi zeynepzeze aptamil’in diğer mamalarınj kullanmayın sakın gaz ve kakadan mahvolur bebeginiz conformilden sonra. biz de aptamil Pdf kullanıyorduk Prematürelere kilo aldıranını. Gazdan dolayı hipp combiotik geçtik. Bu da çok güzel kilo aldırıyor ve doyuruyor
tubaelif zeynepzeze ben bulamadığım zamanlarda hipp hariç hepsini denedim 1 aptamil 5 saate kadar tok tutuyordu 2 sma o da uzun süre acıktırmıyor
Ecepyrz zeynepzeze bebeğim kolikti,conformil benmde bebeğimi doyurmadı. Holle organikten memnunum gaz ve kabızlıkta yapmıyor
eminekaraca gazlı diyemi önermişti, artık gazı geçmiştir 3 aylık olmuş, siz normal aptamil 1 kullanın, o güzel doyuruyor
zeynepzeze nilveannesi Yaa ciddi mi 😔 çok mu gaz yapıyor aptamil. O zaman bekleyip doktoruna sorayım bakalım
nilveannesi zeynepzeze 2 gün önce gazdan çoğlık çığlığa uyanıyor diye doktora gittik bebegin karnı cok genişlemiş yana doğru dedi röntgen istedi hemen. Karnı komple kaka ve gazmış. Her gün kaka da gaz da cıkarıyor ama yetmiyormuş . hipp’e geçtik hem tadı da hoşuna gitti daha güzel içiyor hem de öyle acıktırma falan yapmıyor .
[silindi] zeynepzeze Bebeğine göre değişiyor bence. Conformilden normal aptamile geçtim şu son çıkardığı Advance olana hiç bir sıkıntı yaratmadı. Doyuruyor da üstelik