doruknaz Sinemdenizci 7 buçuk aylıkken sadece 5 dk koydum oğlumu haftada 3 kere 5 er dk koyuyorum sadece.
Mervee__mehmett__ Sinemdenizci valla bn 4 buuck aylıktı koydum aksam 10 dk gündüz 10 dk yavas yavas yarım dk cıktı simdi istedigi vakitte kalıyor icinde 8 buuck aylıgiz cokta memnum iyiki alip koydum bari bi namaz bi is gördüm simdi bütün odayı geziyor
Yunel Sinemdenizci bebeğin sen kolunu tutunca adım atıyorsa koyabilirsin bnce benim oğlum daha küçükken adım atıyordu kollarından tutunca bnde 5 aylıkken koydum peşimden koşmaya başladı yürüteçle ama 5 dakikadan fazla koymadım yemek yaparken istisnalar olabiliyor ama 🤗
Minik_mucizeem Sinemdenizci çok erken daha 7 aylıkken koyabilirsin oda en fazla yarım saat ilk başta 15 dk falan koyuyordum
snyck Sinemdenizci kendini dik tutabildigi ve kendi basina oturabildigi zaman koymalisiniz diye düşünüyorum biz 7 aylıkken basladik gunde yarim saati gecmiyor
Hiraada Benim kızım 6 aylık orumcegine koyuyorum daha yeni yeni yürümeyi öğrendi maşallah ve bütün işlerini yapabiliyorum sadece isim varken koyuyorum ama fazla bırakmayın içinde hiç bişey olmaz koyabilirsiniz