Kızlar merhaba doğumdan sonra 4.aydan itibaren aşırı saç dökülmesi yaşıyorum anlatamam size elimi saçıma her attığımda tel tel dökülüyor hayatım boyunca böyle bişey yaşamamıştım doğum sonrası hormonlar nedeniyle bu dökülmelerin yaşandığını duydum benimle aynı durumda olan bu durumu yaşamış olan var mı tavsiyeleriniz var mi bu gidişle kel kalıcam gerçekten 🥹