Valla bende muzdaripim o konuda ne denediysem kesemedim kökünü bekarken bi dönem sivilce hapı kullanmıştım o cok iyi geldi hapı bırakalı 4-5 yıl oldu tabi suan yine harita gibi yüzüm kükürt kremi flan sürüyorum bi işe yaradıgı yokta işte cilt bakımına aylık düzenli gitmeyi düşünüyorum cilde cok iyi geliyor çünkü