Oğlum gazlı bı bebek değildi bı ara yaptı gaz sancısı 3 aylık falandı damla kullandık geçti şimdi neredeyse 1 aydjr falan tekrar başladı. Gündüzleri bişey yok iki üç kere kaka yapıyor ama gece çok kötü ikiniyor kendini sıkıyor ağlıyor ayakları sürekli havada uyanıyor nedir bilemedim. Dr ek gıda yapabilir dedi ama.kaka durumu iyi daha fazla.mi yapmalı kakayi acaba
Meme mama gidiyoruz sma optipro 2 kullanıyorum o mu yaptı onu da bilmiyorum 1 aydır falan 2 ye geçtik mama da