Kızlar oğlum 17 aylık normalde uyku düzeni vardı ama bir haftadır gece 4 te uyuyor gündüz 2 de 3 te kalkıyor akşam 10 gibi yatıyor 2 saat sonra kalkıyor sabaha kadar yatmıyor artık çok yoruldum yıprandım uykusunu düzene sokamıyorum gündüz de uykusundan uyandırmayı denedim uykusuz kalsın gece uyusun diye yine aynı devam ediyor acaba doktora danışıp uyku damlası kullansam mı aranızda kullanan var mı