Aha bu ben doğumdan sonra 15 kilo fazlam var ve inan o gece acikmalari varya yemin ederim uyutmuyor insanı 1 haftadır deli gibi gibiyim sabah saat 10 da kahvaltı ekmeksiz aralarda elma mandalina falan yiyorum dozunu kaçırmadan akşam çok az ekmek ve ne yemek varsa porsiyon kuculttjm ilk gün tansiyon düşmesi falan oldu ondan sonra kendimle inatlaşma ve 1 haftadır 6 dan sonra ağzıma bisey sürmedim açıklıkla şu içtim odemim gitmiş bile hissediyorum hafifledigimi yani ama çok acikiyorsaniz havuç yiyin çok iyi geliyor yada salatalık 38 bedenden şuan 44 e çıktım düşüyorum yavaştan Allah yardımcımız olsun