asyemur00 üç aylık iğne oldum bir sene oluyor iki kere üst üste oldum üc aydır falan gebe kalamiyorum düşünüyorum çocuk ama başına gelen varmi aceba ignenin etkisimi hala kullanip birakanlar ne zaman hamile kaldi yazabilirmi
Maviim asyemur00 Sorunuza cevap değil ama sormak istiyorum bu iğneler nasıl oluyor nerde vuruyorlar sağlık ocağı da vuruyor mu? Yoksa direk kadın doğuma randevu alıp gittiğinde vurulmak istiyorum deyince vuruyorlar mı? Bide yan etkileri var mı? Koldan mı vuruluyor? Doktorum bana doğumdan sonr korunma çeşitlerini anlatırken bunu anlatmamıştı bilgim yok
simseklivekalpli asyemur00 ben 1.5 sene aylık iğne ile korundum. Doktora sorduğumda 3 ay da olabilir 3 yıl da olabilir bünye ve hormonlara bağlı demişti. Bir kadın doğuma gitmeniz daha iyi olur.
Evlatlarim52 1PrensAnnesi asyemur00 evet iğnenin etkisi olabilir haplar iğnelerle korunmayı bıraktığında en az 7 ay koruma etkisi oluyor yaşadığım için söylüyorum içinizin rahat etmesini istiyorsanız kadın doğum uzmanına gidip kan verip hormon testi yapabilirsiniz
User23773737 Maviim bende merak ediyorum doğum yapalı 53 gün oldu emziriyorum nasıl korunmam lazım hiç bir fikrim yok
simseklivekalpli Maviim 3 aylık iğnenin çok fazla yan etkisi var. En yaygın ve berbat olanı adet görememek. Kalcadan vuruluyor. Koldan vs olmuyor.