Merhaba. Travel sistemden illallah ettiğim için hafif, pratik ve kompakt bir bebek arabası arıyordum. Joie pact ve joie tourist bebek arabalarını baya sevdim internetten araştırdığım kadarıyla. Ama bugün ebebek mağazasında joie tourist i birebir görüp test etme şansım oldu, ve tam dik konuma gelmediğini hatta baya baya sırtının hafif yatar şekilde olduğunu görüp hayal kırıklığına uğradım. Bu bebek arabalarından herhangi birini kullandınız mı? Sırtının dik olamaması sorun oldu mu veya Joie pactin en dik hali de bu kadar yatık konumda mı kalıyor?