H_nurozkan 12 de çok sorun yok ancak 6 bi tık düşük olabilir ama çok da değil. Benim nırmalim 11/7 dir mesela. Ve genelde yükselme değil düşme eğilimindedir. Bir tek hamileyken vi sra yüksek seyretmişti ama onda da tesadüf doktorum ölçümü ile orayaua çıktıx ben asla bir etki yaşamadım. ancak aslolan sizin genelde sahip olduğunuz tansiyon. Bu sebeple belli aralıklarla, sakin, heyecansız, konuşmadan, oturur pozisyonda ölçüp kontrol etmekte fayda var.