Merhaba hanımlar doğum yapalı 3 ay 23 gün oldu. Çok iştahsızım hamileyken de öyleydim normalde de oyleyim hep hayatta kalacak kadar yerim fazlasını zorlayınca yediğim şey en sevdiğim şeyde olsa igrenirim. Hal böyle olunca sütümde çok az su iciyorum ama aç karna suda midemi bayiyor. Doğumdan sonra hiç bir ilaç kullanmadım beceremiyorum ilaç kullanmayı ama doktorum vitamin takviyesi alabilirsin dedi. Sizler doğum sonrası hem vitamin desteği sağlayacak hemde süt arttıracak biseyler kullaniyor musunuz ? Hamileyken ocean mummy kullanmıştım bide rossylia diye bı Multi vitamin kullanmıştım.