Bebeğim 5 ay 22 günlük bugüne kadar beni görüp her uyandığında ağlıyor ve direk emmek istiyor artık çok yoruldum kucaklasam avutmamda çare olmuyor gece beni görmeden emzik verirsem bazen susuyor ama gündüz gece farketmiyor durum önerilerinizi bekliyorum çok yıpratıcı olmaya başladı