Oğlum 8 aylık oldu hala ek gıda olarak bişey almıyo alsada tadımlık olarak doyurucu şekilde almıyo çorba içiyodu hastalanınca onuda bıraktı şuanlık aldığı sadece yoğurt benim gibi yaşayanlar varmı acaba çok kaygılanıyorum gelişimine etkisi olur diye ve zorlanıyorum geceleri emmek için çok kalkıyo 🥺