Nevsevmom normal kuzum dert etme her bebek ayrı kendini hazır hissettiğinde dönecektir de emekliyecektir de.. Bende emeklesin diye bekliyorum dört gözle ama tik yok😊 tam dönüyor ama bunu beni alin demek kalkmak istiyorum demek için yapıyor.. Öyle birakirsan kıyamet kopuyor😊