Nevsevmom Ben de onu diyecektim. Tabi ki her bebegin gelisimi farkli ama tombul bir bebekse, hareket etmesi biraz daha gec olabiliyor sanki. Totoyu kaldirmak zor geliyor tabi:) Benim kizim 3 ay 10 gunluktu tam dondugunde. Ama kilo olarak da alt sinira yakin gidiyor hep. Oyle olunca da hareketine engel butlari falan yok:) Simdi 7 aylik. Hala emeklemiyor mesela. Yilan gibi surunuyor, her yere cok rahat gidiyor oyle ama emekleme yok. Desteksiz oturmaya da birkac gundur basladi. 3-4 aylik performansina bakarak, erken emekler demistik biz de mesela ama oyle olmadi. Kafalarina gore takiliyorlar herhalde.