Yazarr bende 1 buçuk ay önce taktırdım doğum yapalı da 4 ay olmak üzere kanamam hiç durmuyor gibi hissediyorum 4 5 gün temiz geziyorum sonra kahverengi leke peşine 2 3 gün süren kanama sonra bitiyor sonra 4 5 gün sonra yine aynı başlıyor ne zaman hastayım ne zaman temizim anlayamıyorum bile hem doğumdan kaynaklıymis hem spiralden. Dün kontorulde doktor herşey yolunda bekle bı iki aya düzene girer dedi onun dışında da bı yan etki görmedim