SemaKa Kızlar ek gıda da hangi pekmezi kullanıyorsunuz bazıları keçiboynuzu pekmezi kullanmayın erken ergenliğe gidiyorlar diyor doğru mu sizce hiç öyle bişey duymadım . Üzüm pekmezi kullanın diyorlar
livanurvealpinannesi61 SemaKa bende öyle birşey duymadım hiç kuzenim iki çocuğuna şişe şişe keçi boynuzu özü kullandı. Hiç öyle bir sorun yaşamadı. Uzmanlar keçi boynuzu özü erken ergenliğe sebep olmaz diyor.
izd Öyle bir şey duydum ama keçiboynuzu unu falan kullanıyorum arada.. pekmezi de elimde yok diye üzüm pekmezi kullandım. Bir endokrinolpa falan sormak lazım