2cocuk_1anne_ Canım merhaba. Bugün telefonum geldi fakat Türkiye garantili diye verdim itihalatçı garantili göndermişler. Sonrasında turkcell vodafoneye falan gittim ve ikisi de redmi note 12 pronun üretimi yok gelmiyor artık ancak itihalatçı garantili bulabilirsiniz dedi. Tecno 20 pro diye bir telefon önerdiler üstelik xiaomiden hem uygun hemde özellikleri daha yüksek. Samsung’un bir modelini söylediler unuttum, aynı özellikli fakat onun fiyatı 40 bin falan. 3 4 farklı şube gezdim ve bunu önerdiler. Size de söylemek istedim 😊