Dilanmiray Merhaba annişler bebek bakımı beslenmesi aktivitesi vb gibi bildiğimiz duyduğunuz bilgileri paylaşalım
Dilanmiray Biraz önce okuduğumu yazayım bebek maması 70 derece sıcaklıktaki suda yapılmalıymış içinde mikrop bakteri varsa yok olsun diyeymiş
sglkc Dilanmiray bende annelerimizin zorla yedirdiği pekmez in 70 derece üstünde pişiriliyorsa zararlı olduğunu bugün öğrendim
Lolik Dilanmiray ya ben bunu anlamadım bi türlü pekmez kaynatılarak yapılan bir şey değil mi neden sıcağa maruz kalınca sakıncalı oluyor açıklaması ne bunun bilen var mı
Dilanmiray Lolik evet normalde kaynatılarak yapılıyor çok yüksek ısıda pişince kanserojen bir madde ortaya çıkıyormuş