znmte1 Bebegim 20 günlük göbeği düştü bir hafta olfu ama göbek deliği iltihap dolu ve ıslak ne yapayım kızlar ??
incismom znmte1 ultrasonla baktırman gerekir. Ama orayı yaş tutma batinin sürüp spançla temizle. Enfeksiyon olabilir.
Femme1 znmte1 oncelikle doktora goturun enfeksiyon kapmis kana bulasdimi diye bakmalari lazim gumus nitrat ile yakarlar muhtemelen ve kurutmasi icin eczanede gobek bakim kiti kullanmanizi tavsiye ederin
Melisamomm Kesinlikle dokunmayın ve doktora götürün benim bebeğiminde geç düştü ve iltihaplıydı doktor lazerle yaktı iyileşti .
Nezahataydn Benim bebeğimde öyle oldu doktora götürmen gerekiyor. Yakıyorlar daha sonra kuruyor hemen.