Aysedemir__ Selam kızlar ek gıda döneminde bu organik markanın bebek irmiği tarhanasını vs kullanıp memnun kalan var mı ? Bide ev yapımı tarhana kullansak olur mu ?
Femme1 Aysedemir__ oglum 4 ay 22 gunluk bende bugun arastirdim yavastan ek gida alisverisi yapiyoruz 5 bucuk aylik olunca tadimlara baslicaz :) og naturel cok oneriliyor:) doktorannenintavsiyeleri takip etmeni oneririm orda ornek menuler var oyle baslicam ben
livanurvealpinannesi61 Aysedemir__ organik gurmem çok güzel ama kendi sitesinden alın bence trendyoldan alanlar sorun yaşamış baya
berikomoms Aysedemir__ olsun :) trendyoldan almıştım ilk 4 lü set aldım sonra 8 li memnundum tarhanayı bebek tarhanası kullansan daha iyi olur :) alerji çıkabilir ev tarhanasından bir ürüne
Aysedemir__ berikomoms o zaman bende nu markanın 4 lü alayım gerçi şuan 4 aylık ama merak ettim kaçıncı ayda almam gerekiyor peki :)
Aysedemir__ berikomoms bide bebe bisküvisi var onuna ordan almak istiyorum da organik olduğu için o kaçıncı ayda alınıyor ?
berikomoms Aysedemir__ yani ben 5. Ayda almıştım zaten tanımlar bitti falan anca başlamam 6 ayı bulmuştu :)
berikomoms Aysedemir__ bence gerek yok daha çok erken zaten bisküvi yiyecek kıvama geldiğinde evde kendin yaparsın yer :)