Daha önceki postlardan hatırlayan olur belki beni. Kızlar kızım 2 ay 20 günlük gazlı bir bebek olduğu için sallama kolay geldı o zamanlar 🙁 şimdi de ayağımda sallıyorum. Şöyle bir durum var ki ayakta saatlerce sallayıp zor dalıyor hadi buna da tamam dedim ama daldıktan sonra ayağımda olduğu yere yavaşça bırakıyorum 5 dk sonra hiç uyuyan o değilmiş gibi gözlerini acıyor. Ayağımda uyumak istiyor. Ha ayağımda daldıktan sonra sallanmıyor ayağımda öylece yatsa uyusa koyduğum zman 5 dk sonra uyanıyor. Bazen uyusun yeter kı dıye öylece beklıyorum ama topuklarım acıyor artık