Defnee0726 Merhabalar kızım 1 yaşında 4 aylık olduğundan beri ben çalıştığım için 1 hafta annem 1 hafta kayınvalidem bakıyor çocuğum çok mutlu ve neşeli bir çocuk fakat ben ona ne kadar ilgi göstersem de işten eve döndüğümde beni hiç özlememiş gibi davranıyor sürekli ya annemin kucağına ya da kayınvalidemde olduğunda onların kucağına gitmek istiyor babasını da benimle hep aynı vakitlerde görmesine rağmen babasına inanılmaz düşkün ama beni günlerce görmese hiç arayamayacak gibi çocuğumun beni sevmemesi mümkün mü benim hariç herkesin kucağına gidiyor çünkü çok mutsuzum
mirayx Defnee0726 Henüz çok küçük en çok zaman geçirdiği kişilerle daha fazla bağ kurması normal ilerleyen zamanlarda düzelir. Daha fazla zaman geçirmeye çalışın onun seveceği aktiviteleri beraber yapın alışacaktır sevmemek gibi bi durum söz konusu olamaz
Doga_sever Cocuk anne yerine, kendisine bakan kisileri koymus. Malesef erken yasta birakilan cocuk ve anne arasinda boyle duygusal kopukluk yasanabiliyor. Sevgisizlik elbette yoktur ama guvenli bağ olusmamis aranizda muhtemelen
basakhanim34 Doga_sever çalışan kadın çocuğunu erken yaşta “bırakmış” mı oluyor? Amma saçmalamışsın. Güvenli bağ kurulmadığını annanesinin babaannesinin kucağına gitmesiyle mi anladın?