BuOz Korbell bebek bezi çöp kovası kullanan var mı? Koku oluyor mu,memnun musunuz? Kullanmıyorsanız bebek bezlerinin koku sorununu nasıl çözdünüz?
Meltemingo BuOz ben kullaniyorum cani Cise konu yapmiyoru ama kaka icinde 2 gun beklesin blundugu bolgede koku yapiyor … hergun atmak gerek olede cok poset gidiyor posetleride cok pahali
Elika00 BuOz doğduğundan beri kullandım 18 aya kadar sonra yurtdışına taşındık sattım keşke satmayıp götürseydim inanılmaz memnundum
Sontvbukucu BuOz bezi biraktik hala kullanıyoruz 😂 gunluk degisimde koku olmuyor. Ek gida varsa gunluk degisin 2 3 gun kalınca kokuyor kapağı acinca.
Melekylmzz BuOz ben çok memnunum 6 aydır kullanıyorum aşırı bir koku yayma gibi bir durum yaşamadım 3 veya 4. Günden sonra oluyor ama rahatsız edici değil odaya yayılmıyor kokusu
Eelifersoy Ben e bebekten motek çöp kovasını aldım memnunum koku yayılmıyor sadece çöpü alırken koku yayılıyor
Suhedalm Oğluma hamileyken almıştım ha şart değil ama olsa iyi olur. Bi kaç gün durduğunda koku yapıyor evet olduğu odada malesef. Her gün atmak lazım ama zaten poşetini de kullandığın kadar kesiyorsun.
bananeabiya BuOz ben memnunum koku oranı diğer normal çöp kovalarına göre hatrı sayılır derecede az. Kendi markasının çöp poşeti pahalı ama ben onun yerine ebebekten bam bam isimli çöp poşetinden alıyorum kova ile uyumlu
Bisofya İnanılmaz memnunum, annem hediye almıştı bana 2. çocuğumda tecrübe ettim, keşke ilkinde bilseydim. Çöp poşeti bitti, normal çöp poşetlerinden koyuyorum koku yok denecek kadar az tavsiye ederim ❤️